top of page

OTO PRZYSZŁOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA

Autonomiczna Sprzedaż 

Nasza pasja to zaawansowana sprzedaż i obsługa Klienta.
 

Cenimy jakość i satysfakcję, a najlepszym wskaźnikiem zaufania jest to gdy Klient wraca.

Ale jak to zrobić wykorzystując algorytmy sztucznej inteligencji?

Tak szybko obsługiwani są Twoi Klienci ...

 

tak sprzedaje AI ...

shutterstock_2252763175.jpg
SPODZIEWAJ SIĘ
     POWODZI
SPODZIEWAJ SIĘ
ODPOWIEDZI

1. Czy Twoja firma jest zalewana dużą ilością informacji?

2. Czy dane, które przetwarza Twoja firma są niespójne, nieuporządkowane, powtarzają się?

3. Czy wiesz z jakiego rozwiązania będzie korzystała Twoja firma, gdy zostaną wyłączone ciasteczka 3d party cookie?

4. Czy dane dostarczane do Twojego CRM są niezweryfikowane?

5. Czy Leady wygenerowane przez Marketing Automation są wystarczająco wiarygodne?

6. Czy Twój dział sprzedaży działa na granicy możliwości obsługi dużej ilości Klientów?

7. Czy zastanawiałeś się jak sztuczna inteligencja może akcelerować pracę działu sprzedaży?

8. Czy chcesz żeby Klienci zostawali z Tobą na długo i cieszyli się jakością obsługi?

Jeżeli chociaż RAZ odpowiedziałeś TAK, to przewijaj dalej ...

WCZORAJ I DZIŚ TWORZY JUTRO

Uczymy algorytmy bazując na naszym doświadczeniu

Każdy proces sprzedaży, który odwzorowujemy w cyfrowych automatach, przeszedł wieloletnie testy analogowe i hybrydowe w świecie rzeczywistym, codziennego życia Account Managera.

 

Czerpiemy z najlepszych standardów wsparcia Klienta, bazujemy na miksie zaawansowanej wiedzy i procesów sprzedaży B2B opisanych w strategicznych metodach sprzedażowych typu TAS, SPIN, SCOTMANN czy innych.

Naszym wkładem jest doświadczenie i elastyczność zastosowania tych metod na potrzeby algorytmów platformy cyfrowej klasy CDP.

shutterstock_2284126663.jpg

SPECJALIZACJA

Nasza nisza w której jesteśmy znajduje się pomiędzy marketingiem a sprzedażą

AUTONOMICZNA
SPRZEDAŻ

Specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań, które zarządzają Klientem cyfrowym i jego potrzebami w dużych organizacjach. 

Dostrzegliśmy swoją niszę między marketingiem cyfrowym a CRM, w której z powodzeniem funkcjonują platformy CDP (Customer Data Platform) i w której czujemy się naturalnie.

 

Działamy z pasją, która nie wygasa od początku naszej działalności.

CEL BIZNESOWY

Naszym nadrzędnym celem jest wsparcie Klienta w obszarze cyfrowym, aby osiągał wymierne korzyści biznesowe z zastosowania technologii informatycznych.

 

Celujemy w osiągnięcie najwyższej efektywności i niezawodności cyfrowego produktu.

 

Cenimy jakość i wierzymy w dostarczanie wartości, a to naszym zdaniem gwarantuje długoterminowe relacje z Klientami.

WYJĄTKOWA PERCEPCJA

Skupiamy się głównie na sektorze Energetycznym, czujemy jego potrzeby i rytm zmian cyfrowych od 1998 roku, wtedy wystartowało zbieranie naszych doświadczeń i relacji z Energetyką. 

Rozpoczęła się właśnie transformacja modelu rynku energii do CSIRE, a zmiany prowadzą do nowego modelu komunikacji z Klientami.

Sukces w nowej komunikacji zależy od minimum dwóch czynników;

- zastosowanego narzędzia klasy CDP,

- jakości zaimplementowanych procesów obsługi.

Oprócz ułatwienia cyfrowego dialogu z Klientami mamy szansę na uporządkowanie wzbierającego oceanu informacji i ich optymalizację.

Mówiliśmy o tym podczas panelu prezentacyjnego na konferencji SIwE 2023.

Aplikacja Fitness Tracker

DLACZEGO JGENERGY.PL?

Inne podejście,
z wykorzystaniem sprawdzonych metod

Jako Sales Agency for Enterprises, naszym głównym fundamentem jest ponad 25 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Enterprises. 

 

Z pomocą metodologii sprzedaży SCOTMANN, SPIN, TAS i innych najlepszych praktyk, oddajemy naszą wiedzę algorytmom CDP.

Szalone? W tym szaleństwie jest metoda...

Car_Factory_edited.png

SŁOWNIK

wykorzystywanych metodologii

SCOTMANN

To metodologia sprzedaży służąca do kwalifikowania potencjalnych nowych Klientów.

W obszarach: rozwiązania, konkurencji, oryginalności, czasu, wielkości projektu, pieniądzach, autorytetach

i definiuje potrzebę Klienta.

SPIN Selling

Sytuacja, Problem, Implikacja oraz Potrzeba, to cztery kategorie pytań, których przedstawiciele handlowi powinni używać do kierowania rozmowami z klientami podczas rozmów sprzedażowych.

TAS

Target Account Selling to strategia sprzedaży polegająca na budowaniu i utrzymywaniu długoterminowych relacji z Klientami.

CDP

Customer Data Platform – analityczna platforma cyfrowa cookieless, która przetwarza dane cyfrowe pozyskane z aktywności Klienta np.:

- w reakcji na reklamy,

- zaangażowania na www,

- korzystania z aplikacjach biznesowych.

Dane te przetwarzane są za pomocą algorytmów sprzedaży i trafiają do CRM jako gorące szanse.

B2B model

Bezpośredni model obsługi Klientów, w którym jakość obsługi zależy od ilości Klientów przypadających na jednego handlowca.
Za pomocą automatów CDP możliwa jest akceleracja a zespół handlowy może jeszcze bardziej zaopiekować się Klientem podnosząc standard obsługi. Panuje przekonanie, że tysiące Klientów w klasycznym modelu B2C, mogą poczuć się obsługiwani jak w modelu B2B za pomocą automatyzacji zaimplementowanej
w CDP.

Cookieless, UTIQ, Apple AI-Driven Advertising Platform

Szersze spojrzenie na problem przetwarzania cyfrowych danych marketingu i sprzedaży,

trendy:

KARIERA

Poszukujemy do naszego zespołu innowacyjnych osób. Zobacz oferty i prześlij swoje CV.

Software Engineer 

Hybrid

Front-End Developer

Requirements:

Experience of more than 5 years 

Functional Sklis:

Business sectors: Energy, and Media or Telco or IoT or Fintech,

Technical Sklils:

Languages: TypeScript, javascript,

Frameworks: React, Next.JS, ReactNative

O NAS

Logo JGENERGY.PL

Spółka JGENERGY.PL sp. z o.o. powstała 21 grudnia 2012 roku, dokładnie w dniu kiedy skończył się kalendarz Majów, Azteków i Inca. Na przekór kończącym się czasom z wizją przyszłości związaną z inwestycjami w optymalizację zużycia energii w autorskim modelu ESCO wspólnie z General Electric.

Całym sercem i naszymi działaniami wspieramy zrównoważony rozwój. 

Pasja do Energetyki, Elektroniki, Informatyki i Analizy Danych doprowadziły firmę do dzisiejszego kształtu.

JGENERGY.PL sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie,

adres: ul. Brylantowa 3, 05-077 Warszawa,

wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy pod numerem KRS: 453981 VATEU: PL9522123605

Jacek Guzinski
  • LinkedIn
  • X
  • Instagram

Jacek Guziński przeszedł wszystkie szczeble sprzedaży; rozpoczynał w 1997 jako inżynier sprzedaży w giełdowej spółce CL S.A. (Sygnity), następnie w NCR oraz HPE. Studiował Elektornikę na Wydziale Elektrycznym Politechniki Szczecińskiej, w 1998 obronił pracę dyplomową w katedrze Sieci Neuronowych.

Prywatnie wielbiciel neapolitańskiej kawy, książek psychologicznych, fotografii, podróży i pasjonat zdrowego gotowania.

Jacek pełni funkcję prezesa oraz doradcy biznesowego Klienta w obszarze rozwiązań cyfrowych.

W wolnych chwilach jako wolontariusz jednej z warszawskich Fundacji wykłada sztukę komunikacji i przygotowania do rozmów kwalifikacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami, które pragną powrócić do pracy.

W KONTAKCIE

Brylantowa 3,

05-077 Warszawa,

+48 602 382 800

Porozmawiaj z naszym asystentem AI d.s. sprzedaży; o naszym projekcie i naszej firmie. Sprawdź jak sztuczna inteligencja opowiada o tym czego nauczyła się z dostarczonego zbioru materiałów i naszej strony web.

Jak AI odpowiada na pytania, np.:

"Co to jest TAS?", 

"Co to jest Cookieless?",

"Czym zajmuje się jgenergy?"

"Co to jest Rada Handlu?"

"Jak rozpocząć wdrożenie?"

Formularze kontaktowe?

Uważamy, że są passe...

Tu zamiast formularza jest czat: "porozmawiaj z asystentem AI", który dostępny na 3 sposoby:

1. W prawym dolnym rogu na stronie przeglądarki w PC/Mac,

2. W prawym dolnym rogu w wersji mobile,

3. Pomarańczowy "button" w sekcji
"W KONTAKCIE".

Podczas rozmowy na czacie możesz przełączyć się na tryb rozmowy z człowiekiem lub klasycznie zadzwonić.

©2012 - 2024 by jgenergy.pl We Translate Difficult IT Technical Things With Simple Words.

bottom of page